Kurs Muay Thai w Tajlandii

PROGRAM:

W naszej ofercie proponujemy Wam najpopularniejszy kurs dwutygodniowy. Jeżeli macie więcej czasu to warto się zastanowić nad dłuższą opcją i wyjechać z nami na cały miesiąc. To najkorzystniejsza i najbardziej efektywna wersja kursu.
Zajęcia odbywają się 6 dni w tygodniu. Niedziela jest dniem wolnym od treningu.

Dla zainteresowanych istnieje możliwość przedłużenia pobytu o tydzień wypoczynku lub tydzień zwiedzania (w przypadku grupy). 

Program wyjazdu

Dzień 1 - Wylot z Warszawy
Dzień 2 - Przylot do Tajlandii/transfer na wyspę Phuket/Zakwaterowanie
Dzień 3 - 16 - Dni treningowe - według planu typowego dnia treningowego
Dzień 17 - Wylot z Bangkoku
Dzień 18 - Powrót do Warszawy

Plan typowego dnia treningowego (dla wszystkich poziomów):

7:00 - 8:00  Joga lub bieganie grupowe

8:00 - 11:00 Pierwszy trening - rozgrzewka i trening wybranej techniki; praca na workach; padach; technika jeden na jeden z trenerem; sparingi (poniedziałek, środa, piątek) lub walka w klinczu (wtorek, czwartek,sobota)

11:00 - 16:00 Przerwa na prysznic, posiłek, sen, czas wolny

16:00 - 19:00 Drugi Trening - plan jak pierwszy, ewentualnie inne techniki

po 19:00 prysznic, posiłek, sen, czas wolny


Wierzcie nam, że dla początkujących dwa treningi dziennie są po prostu zabójcze. Alternatywnie jeden z treningów można zastąpić:

- treningiem siłowym pod okiem tajskiego mistrza kulturystyki
- dodatkowym kursem technik MMA (Mixed Martial Arts)
- treningiem biegowym
- odpoczynkiem 😉

Warto dodać, że powyższe możliwości są dostępne w cenie kursu!

Okolice obozu oferują niezliczone możliwości spędzania czasu wolnego. Najpopularniejsze to:

- wycieczki na skuterze do okolicznych miast
- zwiedzanie zabytków, świątyń buddyjskich
- wypoczynek na plaży (możliwość nauki surfingu)
- masaż tajski (również kursy)
- bardzo bogate i pełne atrakcji życie nocne

Opiekun grupy zna doskonale cały region i posiada nieskończoną ilość pomysłów na miłe spędzenie czasu. Warto z tego skorzystać!